BEZPŁATNY SYSTEM TURNIEJOWY I LIGOWY: Otrzymaj dostęp
4 WARIANTY ROZGRYWEK TENISOWYCH
4 WARIANTY
ROZGRYWEK TENISOWYCH
LIGA W systemie ligowym gracze są dzieleni przez organizatora na dowolną ilość grup (minimalna ilość w grupie to 4 graczy). Organizator za pomocą powiadomień wybiera promień km w obrębie którego chce poinformować graczy o lidze. Gracze zapisują się online. Po wyczerpaniu się wolnych miejsc, istnieje możliwość dopisania się na automatyczną listę rezerwową. Kiedy zawodnik wypisze się z listy startowej, pierwszy gracz z listy rezerwowej wskakuje na jego miejsce. Organizator ma możliwość wprowadzenia obowiązkowej płatności online wpisowego przy zapisach. Kiedy zawodnik wypisze się z ligi lub jako rezerwowy nie dostanie się do głównej listy startowej, pobrana opłata jest mu automatycznie zwracana na konto. Organizator ma możliwość ręcznie rozstawić graczy do odpowiednich grup lub rozlosować ich na podstawie posiadanego przez graczy rankingu. Następnie organizator ustala ilość rund z jakich ma się składać liga. Runda oznacza czas, w którym każdy gracz w grupie ma rozegrać mecz z pozostałymi zawodnikami z jego grupy. Po zakończeniu każdej z rund, dwóch najlepszych graczy z każdej grupy awansuje do grupy wyższej, a dwóch najsłabszych spada do grupy niższej. Dzięki temu każdy gra z zawodnikami na podobnym poziomie zaawansowania zachowując jednocześnie aspekt motywacyjny w postaci chęci awansu do „lepszej” grupy oraz uniknięcia spadku. W takim systemie każdy gracz czerpie radość z gry i ma możliwość rozwijania swoich umiejętności. Dodatkowo rozstawienie na podstawie rankingu motywuje graczy do systematycznego udziału w każdym sezonie ligowym, gdyż każdy zawodnik chce być jak najwyżej rozstawiony i walczyć o czołowe lokaty. Po rozpoczęciu rozgrywek każdy gracz umawia się na mecze ze swoim przeciwnikiem w aplikacji, rezerwuje termin spotkania oraz podaje wynik. Gdyby natomiast zaszły nieporozumienia między graczami, mają oni możliwość zgłoszenia konfliktu, który rozstrzygany jest przez Organizatora. System sam podlicza punkty w trybie online, pokazuje terminy spotkań i wyniki innych graczy. Każdy może śledzić poczynania swoje i innych w lidze. W aplikacji jest też dostępna tabela podsumowująca zdobyte punkty w każdej z rund i pokazująca aktualne miejsce gracza w lidze.
PUNKTACJA
2 pkt za wygraną
1 pkt za przegraną
0,5 pkt za każdy wygrany set
+/- 0,1 pkt za każdy gem różnicy
+/- 0,05 pkt za każdy punkt różnicy w super tie-breaku
Dający walkowera otrzymuje 0 pkt
Otrzymujący walkowera otrzymuje 3,4 pkt
Bonus grupowy w grupie wynosi: 2 pkt x (ilość graczy – 1) + punkty grupowe z grupy niższej
Przykład:
Federer vs Djokovic 6:3, 5:7, 6:4
Federer = 2 pkt (wygrana) + 1 pkt (2 wygrane sety) + 0,3 pkt (17 gemów wygranych – 14 przegranych) = 3,3 pkt
Djokovic = 1 pkt (przegrana) + 0,5 pkt (1 wygrany set) – 0,3 pkt (14 gemów wygranych – 17 przegranych) = 1,2 pkt
PUNKTACJA
2 pkt za wygraną
1 pkt za przegraną
0,5 pkt za każdy wygrany set
+/- 0,1 pkt za każdy gem różnicy
+/- 0,05 pkt za każdy punkt różnicy w super tie-breaku
Dający walkowera otrzymuje 0 pkt
Otrzymujący walkowera otrzymuje 3,4 pkt
Bonus grupowy w grupie wynosi: 2 pkt x (ilość graczy – 1) + punkty grupowe z grupy niższej
Przykład:
Federer vs Djokovic 6:3, 5:7, 6:4
Federer = 2 pkt (wygrana) + 1 pkt (2 wygrane sety) + 0,3 pkt (17 gemów wygranych – 14 przegranych) = 3,3 pkt
Djokovic = 1 pkt (przegrana) + 0,5 pkt (1 wygrany set) – 0,3 pkt (14 gemów wygranych – 17 przegranych) = 1,2 pkt
WIDOK GRACZA
WIDOK ORGANIZATORA
Powiadomienia do wszystkich graczy
Zapisy online
Płatność wpisowego online
Informacje na temat zasad, opłat, nagród w lidze
Automatyczna lista rezerwowa
Podział graczy na dowolną ilość grup (min. 4 osoby w grupie)
Losowanie graczy na podstawie rankingu lub ręcznie
Po zakończeniu każdej rundy awanse i spadki
Gracze umawiają się ze swoimi przeciwnikami, rezerwują termin spotkania i podają wynik online
Automatyczne podliczanie punktów
Wyniki całej ligi w trybie online
T1Turniej pucharowy. Tradycyjna forma rozgrywek tenisowych na podstawie drabinki turniejowej gdzie 1 porażka eliminuje z turnieju. Organizator za pomocą powiadomień wybiera promień km w obrębie którego chce poinformować graczy o turnieju. Gracze zapisują się online. Po wyczerpaniu się wolnych miejsc, jest możliwość dopisania się na automatyczną listę rezerwową. Kiedy zawodnik wypisze się z listy startowej, pierwszy gracz na liście rezerwowej wskakuje na jego miejsce. Organizator ma możliwość wprowadzenia obowiązkowej płatności online wpisowego przy zapisach. Kiedy zawodnik wypisze się z turnieju lub jako rezerwowy nie dostanie się do głównej listy startowej, pobrana opłata jest mu automatycznie zwracana na konto. Organizator podczas losowania może rozstawić graczy ręcznie lub automatycznie na podstawie posiadanego przez zawodników rankingu. Drabinka pucharowa generuje się na dowolną liczbę graczy (min 4 graczy). Po rozpoczęciu turnieju organizator wyznacza terminy każdego z meczów. Zawodnicy w aplikacji mają informację, o której godzinie rozgrywają swoje pojedynki. Dzięki temu nie wszyscy muszą przyjeżdżać na jedną godzinę. Dodatkowo organizator ma możliwość wyznaczenia kolejności meczy na każdym korcie z osobna korzystając z rozpiski. Rozpiska automatycznie się aktualizuje i gracze mają pełną informację, który mecz został już zakończony, który jest w trakcie i jaka jest następna kolejność. Dzięki temu każdy ma dostęp do informacji, kiedy jego mecz może się odbyć. Organizator może oznaczać, które mecze „są w trakcie”, dzięki temu zawodnicy mogą śledzić w aplikacji na bieżąco przebieg turnieju i jego wyniki. Po zakończonym meczu zawodnicy mogą sami wpisać wynik lub zgłosić go do organizatora, który wprowadza wynik do systemu. Wyniki turnieju można śledzić online poprzez aplikację.
PUNKTACJA
Brak punktacji.
Wygrany awansuje do następnej rundy.
PUNKTACJA
Brak punktacji.
Wygrany awansuje do następnej rundy.
WIDOK GRACZA
WIDOK ORGANIZATORA
Powiadomienia do wszystkich graczy
Zapisy online
Płatność wpisowego online.
Informacje na temat zasad, opłat, nagród w turnieju.
Automatyczna lista rezerwowa
Drabinka na dowolną ilość graczy
Losowanie graczy na podstawie rankingu lub ręcznie
Wyznaczenie terminów meczów
Rozpiska meczy na każdym korcie
Oznaczanie meczów trwających
Gracze lub organizator wpisują wynik
Wyniki całego turnieju w trybie online
T2Turniej pucharowy z drabinką pocieszenia. Jest to typ turnieju skierowany do amatorskich rozgrywek oparty na drabince pucharowej, gdzie przegrani z 1 rundy tworzą drugą drabinkę. Dzięki temu systemowi każdy z uczestników zagra min 2 mecze. W takim systemie odpada podstawowe zastrzeżenie/wątpliwość graczy: „pojadę na turniej i zagram jeden mecz”. Turniej taki umożliwia zagranie większej ilości meczy tym słabszym zawodnikom, którzy mogą wciąż rywalizować w drabince pocieszenia. Organizator za pomocą powiadomień wybiera promień km w obrębie którego chce poinformować graczy o turnieju. Gracze zapisują się online. Po wyczerpaniu się wolnych miejsc, jest możliwość dopisania się na automatyczną listę rezerwową. Kiedy zawodnik wypisze się z listy startowej, pierwszy gracz na liście rezerwowej wskakuje na jego miejsce. Organizator ma możliwość wprowadzenia obowiązkowej płatności online wpisowego przy zapisach. Kiedy zawodnik wypisze się z turnieju lub jako rezerwowy nie dostanie się do głównej listy startowej, pobrana opłata jest mu automatycznie zwracana na konto. Organizator podczas losowania może rozstawić graczy ręcznie lub automatycznie na podstawie posiadanego przez zawodników rankingu. Drabinka pucharowa generuje się na dowolną liczbę graczy (min 4 graczy). Po rozpoczęciu turnieju organizator wyznacza terminy każdego z meczów. Zawodnicy w aplikacji mają informację o której godzinie rozgrywają swoje pojedynki. Dzięki temu nie wszyscy muszą przyjeżdżać na jedną godzinę. Dodatkowo organizator ma możliwość wyznaczenia kolejności meczy na każdym korcie z osobna korzystając z rozpiski. Rozpiska automatycznie się aktualizuje i gracze mają pełną informację, który mecz został już zakończony, który jest w trakcie i jaka jest następna kolejność. Dzięki temu każdy ma dostęp do informacji, kiedy jego mecz może się odbyć. Organizator może oznaczać, które mecze „są w trakcie”, dzięki temu zawodnicy mogą śledzić w aplikacji na bieżąco przebieg turnieju i jego wyniki. Po zakończonym meczu zawodnicy mogą sami wpisać wynik lub zgłosić go do organizatora, który wprowadza wynik do systemu. Wyniki turnieju można śledzić online poprzez aplikację.
PUNKTACJA
Brak punktacji.
Wygrany awansuje do następnej rundy.
PUNKTACJA
Brak punktacji.
Wygrany awansuje do następnej rundy.
WIDOK GRACZA
WIDOK ORGANIZATORA
Drabinka główna i pocieszenia
Powiadomienia do wszystkich graczy
Zapisy online
Płatność wpisowego online.
Informacje na temat zasad, opłat, nagród w turnieju.
Automatyczna lista rezerwowa
Drabinka na dowolną ilość graczy
Losowanie graczy na podstawie rankingu lub ręcznie
Wyznaczenie terminów meczów
Rozpiska meczy na każdym korcie
Oznaczanie meczów trwających
Gracze lub organizator wpisują wynik
Wyniki całego turnieju w trybie online
T3Turniej grupowy z wyjściem do fazy pucharowej. Jest to jeden z najbardziej lubianych typów rozgrywek wśród amatorów. Turniej składa się z dwóch faz, w pierwszej fazie gracze rywalizują w grupach, a następnie określona ilość graczy awansuje do fazy pucharowej, gdzie walczy w drabince pucharowej. Organizator decyduje ile meczy minimum rozegra każdy zawodnik – 2, 3, 4? Wszystko zależy od tego z ilu osób będą składały się grupy. Ten turniej umożliwia rozegranie większej ilości meczy, a w przeciwieństwie do turnieju z drabinką pocieszenia, każdy mecz jest o stawkę. Organizator za pomocą powiadomień wybiera promień km w obrębie którego chce poinformować graczy o turnieju. Gracze zapisują się online. Po wyczerpaniu się wolnych miejsc, jest możliwość dopisania się na automatyczną listę rezerwową. Kiedy zawodnik wypisze się z listy startowej, pierwszy gracz na liście rezerwowej wskakuje na jego miejsce. Organizator ma możliwość wprowadzenia obowiązkowej płatności online wpisowego przy zapisach. Kiedy zawodnik wypisze się z turnieju lub jako rezerwowy nie dostanie się do głównej listy startowej, pobrana opłata jest mu automatycznie zwracana na konto. Organizator decyduje na ile grup podzieli graczy, ile osób z każdej grupy ma awansować do fazy pucharowej oraz ile tzw. szczęśliwych przegranych ma awansować dalej.
Przykład: Zgłosiło się 21 graczy. Podzieleni zostali na 7×3-osobowych grup. Awansuje zwycięzca każdej grupy oraz 1 szczęśliwy przegrany, który posiada największą ilość pkt spośród graczy, którzy nie awansowali. To daje 8 graczy w fazie pucharowej.
Organizator podczas losowania może rozstawić graczy ręcznie lub automatycznie na podstawie posiadanego przez zawodników rankingu. Na rozstawienie w fazie pucharowej mają znaczenie zdobyte punkty w fazie grupowej. Z nr 1 jest rozstawiany gracz z największą ilością pkt z fazy grupowej, a gracz z najmniejsza ilością pkt z fazy grupowej jest rozstawiony jako ostatni. Po rozpoczęciu turnieju organizator wyznacza terminy każdego z meczów. Zawodnicy w aplikacji mają informację, o której godzinie rozgrywają swoje pojedynki. Dzięki temu nie wszyscy muszą przyjeżdżać na jedną godzinę. Dodatkowo organizator ma możliwość wyznaczenia kolejności meczy na każdym korcie z osobna korzystając z rozpiski. Rozpiska automatycznie się aktualizuje i gracze mają pełną informację, który mecz został już zakończony, który jest w trakcie i jaka jest następna kolejność. Dzięki temu każdy ma dostęp do informacji, kiedy jego mecz może się odbyć. Organizator może oznaczać, które mecze „są w trakcie”, dzięki temu zawodnicy mogą śledzić w aplikacji na bieżąco przebieg turnieju i jego wyniki. Po zakończonym meczu zawodnicy mogą sami wpisać wynik lub zgłosić go do organizatora, który wprowadza wynik do systemu. Wyniki turnieju można śledzić online poprzez aplikację.
PUNKTACJA
Faza grupowa:
4 pkt za wygraną 2:0
3 pkt za wygraną 2:1
2 pkt za przegraną 1:2
1 pkt za przegraną 0:2
+/- 0,1 pkt za każdy gem różnicy
+/- 0,05 pkt za każdy punkt różnicy w super tie-breaku
Dający walkowera otrzymuje 0 pkt
Otrzymujący walkowera otrzymuje 4,4 pkt
Faza pucharowa:
Brak punktacji.
Wygrany awansuje do następnej rundy.
Przykład:
Federer vs Djokovic 6:3, 5:7, 6:4
Federer = 3 pkt (wygrana 2:1) + 0,3 pkt (17 gemów wygranych – 14 przegranych) = 3,3 pkt
Djokovic = 2 pkt (przegrana 1:2) – 0,3 pkt (14 gemów wygranych – 17 przegranych) = 1,7 pkt
PUNKTACJA
Faza grupowa:
4 pkt za wygraną 2:0
3 pkt za wygraną 2:1
2 pkt za przegraną 1:2
1 pkt za przegraną 0:2
+/- 0,1 pkt za każdy gem różnicy
+/- 0,05 pkt za każdy punkt różnicy w super tie-breaku
Dający walkowera otrzymuje 0 pkt
Otrzymujący walkowera otrzymuje 4,4 pkt
Faza pucharowa:
Brak punktacji.
Wygrany awansuje do następnej rundy.
Przykład:
Federer vs Djokovic 6:3, 5:7, 6:4
Federer = 3 pkt (wygrana 2:1) + 0,3 pkt (17 gemów wygranych – 14 przegranych) = 3,3 pkt
Djokovic = 2 pkt (przegrana 1:2) – 0,3 pkt (14 gemów wygranych – 17 przegranych) = 1,7 pkt
WIDOK GRACZA
WIDOK ORGANIZATORA
Faza grupowa oraz faza pucharowa
Powiadomienia do wszystkich graczy
Zapisy online
Płatność wpisowego online.
Informacje na temat zasad, opłat, nagród w turnieju.
Automatyczna lista rezerwowa
Drabinka na dowolną ilość graczy
Losowanie graczy na podstawie rankingu lub ręcznie
Wyznaczenie terminów meczów
Rozpiska meczy na każdym korcie
Oznaczanie meczów trwających
Gracze lub organizator wpisują wynik
Wyniki całego turnieju w trybie online